Naming

Potrzebujesz profesjonalnego namingu? Atrakcyjnej, przekonującej, silnej i łatwej do zapamiętania nazwy?

PJW to również namingowiec, który oferuje profesjonalny naming ( nazwa marki, nazwa firmy, nazwa produktu i usługi ).

Możesz zamówić profesjonalne usługi namingowe juz teraz:

Kliknij tutaj, żeby poznać ofertę, zapoznać się z portfolio oraz zamówić profesjonalne usługi: naming

lub czytać dalej, żeby dowiedzieć się więcej o namingu  i nazewnictwie.

Co to jest naming?

W wielkim skrócie: Naming to działania mające na celu stworzenie nazw firm, usług i produktów. Naming to jeden z najważniejszych etapów brandingu, ponieważ ma ogromny wpływ na wizerunek marki, identyfikacje wizualną oraz pozycjonowanie (relacje między strategią a nazwą).

Naming wymaga od zajmujących się tą dziedziną marketingu wyjątkowego talentu, kreatywności, cierpliwości i dyscypliny,  a także dużej wiedzy merytorycznej.

Naming (czyli w przetłumaczeniu na polski 'nazewnictwo’, aczkolwiek w j. polskim istnieje samodzielne, odrębne pojęcie 'nazewnictwo’, które obejmuje nazy osób i miejsc, a także oznacza „zbiór zasad określający reguły nadawania nazw w danej dziedzinie” np. astronomii, biologii, chemii ) to dziedzina w skład której wchodzi m.in. projektowanie nazw, decydowanie o wyborze  odpowiedniej nazwy oraz sprawdzanie poprawności oraz potencjału nazw w danym języku (nazwa marki krajowej) oraz innych językach (nazwa marki międzynarodowej).

Naming to sztuka tworzenia nazw. Budowanie świadomości marek  i zwiększanie sprzedaży.

Profesjonalny naming to prawdziwa sztuka. Sztuka tworzenia nazw, które mają realizować konkretne cele wizerunkowe oraz sprzedażowe.

Podstawowe kroki, które należy podjąć przy profesjonalnym namingu to (w skrócie): 1. zapoznanie sie ze strategią i sprecyzowanie zadań brandingu,  2. zaznajomienie się z konkurencją w branzy w celu unikniecia plagiatu oraz w celu zaprojektowania skutecznych oraz oryginalnych, wyrozniajacych sie nazw,  3.  etap tworzenia nazw 4. sprawdzenie jakości stworzonych nazw poprzez badanie rynku i grupy focusowe 5. dokonanie wyboru  nazwy oraz  objecie nazwy ochroną prawna (zastrzeżenie znaku towarowego).

Najczęsciej namingiem zajmuja sie ci sami ludzie, ktorzy zajmują sie profesjonalnie copywritingiem. Są zatrudniani przez agencje namingowe, brandingowe lub pracują jako freelancerzy (uważaj na amatorów-freelancerow, którzy ogłaszają się na outsourcingowych stronach, ponieważ oferują usługi marnej jakości). Profesjonalny proces namingowy jest bardzo skomplikowany i  bywa że czasem zajmuje miesiące, a nawet lata.

Sztuka tworzenia idealnych nazw firm, produktów oraz usług.

Jak stworzyć idealną nazwę? Profesjonalne opracowanie nazwy,  dobór odpowiedniej nazwy, jest podstawową i skuteczną metoda  budowania świadomości marki. Najważniejszym zadaniem profesjonalnej nazwy jest dotarcie i utrwalenie się w umyśle konsumenta / klienta oraz wywoływanie pożadanych skojarzeń i wrażen w targetowanej grupie docelowej.  To wszystko ma slżyc zwiekszeniu rozpoznawalności marki oraz zwiększeniu sprzedaży.

Do stworzenia nazwy krajowej czasem wystarczy jeden specjalista (profesjonalny copywriter, namingowiec) lub profesjonalna agencja namingowa. Stworzenie profesjonalnej nazwy dla mięezynarodowej marki wymaga współpracy wielu specjalistów z różnych części świata, ponieważ potrzebni są do sprawdzenia danej nazwy w ich rodzimych językach (oczywiście wiąże się to z bardzo dużymi kosztami!).

Nazwa dla firmy, produktu, usługi, która pozwala wygrać z konkurencją

Rynek jest coraz bardziej konkurencyjny. Firmy, produkty i usługi są podobne do siebie lub niewiele różnią się między soba. Dlatego klienci i konsumenci dokonują wyborów kierując sie wrażeniami, które wywołuje w nich kontakt z daną marką. Liczy się pierwsze wrażenie. Jest nią m.in. nazwa. Każda firma, która chce odnieść sukces,  powinna zamówić profesjonalny naming. Każda firma musi używać nazwy, a nawet kilku nazw (nazwy firmy, nazwy usługi / usług lub nazwy produktu / produktów), które pozwolą jej sie wyróznić na tle konkurencji. Jaka to nazwa?

 Perswazyjna, chwytliwa i łatwa do zapamietania nazwa. Profesjonalny naming, który skutecznie targetuje 2 zmysły (oko i ucho).

Jaka powinna być nazwa? Nazwa powinna być perswazyjna, chwytliwa i łatwa w zapamiętaniu, poniewaz wtedy skutecznie przyczyni się do budowania świadomości marki oraz zwiększenia sprzedaży. Firmy potrzebują nazw, które – w zależności od strategii – będą wywoływać odpowiednie emocje i skojarzenia. Potrzebują profesjonalnych nazw, które będa odpowiednio dobrane do ich „osobowości” i wspomogą pozycjonowanie marki, produktu, usługi na rynku. Tylko takie nazwy pomogą osiagnąć firmie sukces.

Czy juz teraz rozumiesz dlaczego potrzebujesz profesjonalnej nazwy? Dlaczego powinieneś skorzystać z profesjonalnej usługi: namingu?

Jak znaleźć i zamówić profesjonalne usługi namingowe?

Przede wszystkim: unikaj stron internetowych typu outsourcingowego, ponieważ w 100% spotkasz tam amatorów-freelancerów.

Tylko profesjonaliści oferują profesjonalny naming.

Namingowiec PJW oferuje profesjonalny naming ( nazwa marki, nazwa firmy, nazwa produktu i usługi ).

Skorzystaj z profesjonalnych usług namingowych już dziś. Zamów nazwę dla marki krajowej lub międzynarodowej.

Kliknij tutaj, zeby zamowic profesjonalne usługi namingowe

 

Namingowiec PJW poleca usługi profesjonalnych agencji brandingowych, z którymi współpracuje. Informacje na emaila.
Namingowiec PJW - namingowiec.pjw.pl - oferuje profesjonalne usługi : naming. Namingowiec - KONTAKT .
error: Content is protected !!