Profesjonalny Copywriter. Jak go rozpoznać?
Profesjonalny copywriter to artysta i biznesmen posiadający ludzką empatię i wyczucie biznesowe. To ktoś, kto rozumie konsumentów i klientów (ma to we krwi). Wie, że świat biznesu jest światem ludzi – relacji i transakcji naznaczonych emocjami. Bardziej niż ktokolwiek zdaje sobie z tego sprawę i potrafi z tego korzystać. Profesjonalny copywriter posiada rozległą wiedzę ogólną, a także dużą wiedzę o świecie i ludziach. To urodzony psycholog i socjolog, którego cechuje ciekawość świata, ludzi oraz umiejętność wnikliwej obserwacji i tzw. “czytania między wierszami”. Swoje spostrzeżenia dosyć często wykorzystuje w pracy.
Profesjonalny Copywriter – Copywriter PJW. Umiejętne uwodzenie zmysłów i “zwodzenie” umysłów.
Profesjonalny copywriter posiada wiele talentów, m.in.: odznacza się umiejętnością myślenia ( analitycznego, spontanicznego – kreatywnego i syntetycznego ) oraz tworzenia, bogatą i ponadprzeciętną wyobraźnią, tzw. “polotem”,; wyczuciem estetycznym, a przede wszystkim swobodą operowania słowami, obrazami i skojarzeniami. Ma otwartą głowę, plastyczny umysł i charakteryzuje się zdolnościa do wpadania na ponadprzeciętne, zaskakujące, genialne pomysły. Profesjonalny copywriter ma umiejętność bardzo szybkiego (ba! nawet trzeba by powiedzieć – błyskawicznego) przyswajania informacji. Czasami musi przygotować w bardzo krótkim czasie tekst na temat, o którym ma mgliste pojecię lub którego tematyka jest mu całkiem obca. Na tym polega jego profesjonalizm – dość szybko odnajduje się w nowej sytuacji, mimo wielu przeciwności.
Dokładnie takim copywriterm jest profesjonalny Copywriter PJW.
Zatrudnij Profesjonalnego Copywritera PJW.
Profesjonalny Copywriter PJW pokazuje Ci i udowadnia jak ważny jest copywriting
Słowa, z którymi ludzie stykają się na codzień mają wpływ na to jak się zachowują i jakich dokonują decyzji. Poniżej przedstawiam historię, która zdarzyła się naprawdę i która udowadnia jak ważne są słowa. Prawie każdy w branży reklamowej zna tę historię. Większość profesjonalnych copywriterów i pisarzy zna tę historię bardzo dobrze. Zdarzyło się to naprawdę. Mam nadzieję, że historia ta zmotywuje Cię i zainspiruje do zwracania uwagi na słowa i do większego przywiązywania wagi do ich znaczenia. Historia ta przede wszystkim pokazuje i pośrednio udowadnia jak ważny jest copywriting.
Ciekawa i urzekająca historia – tzw. historia “z życia wzięta” o tym, jak zmiana słów potrafi zmienić świat
Opowiem Ci tę historię własnymi słowami – tak jakby działo się to TU i TERAZ. Wyobraź sobie, że znajdujesz się w Nowym Jorku – mieście, w którym są imponujące ogromne wieżowce, charakterystyczne żółte taksówki ( najczęściej stojące w korkach ), a także Times Square zwany “placem reklam”, największy na świecie posąg i jeden z największych na świecie parków. Znajdujesz sie w Nowym Jorku, które jest najbardziej zaludnionym miastem w USA. Nowy Jork nazywane jest “Miastem, które nigdy nie śpi”. W każdej minucie dzieje się tam tak dużo (zarówno w dzień, jak i w nocy), że nikt nie jest w stanie tego ogarnąć swoim umysłem. Jak każda duża metropolia, Nowy Jork jest zatłoczony i pełen anonimowości. To prawdziwa betonowa “dżungla miejska”, która wyzwala najgorsze instynkty i w której prawie każdy chce każdego przechytrzyć. Nowy Jork to miejsce, w którym nikt nikim się nie przejmuje, każdy myśli tylko o sobie i na nikogo nie zwraca uwagi. I właśnie tam wydarzyła się ta wzruszająca historia:
Ślepiec i Copywriter. Historia opowiadająca o potędze Słów, które są w stanie napełnić kubek żebraka ludzką dobrocią i… pieniędzmi.
KLINKNIJ TUTAJ, żeby poznać tę piękną i ciekawą historię:
Profesjonalny Copywriter PJW porusza ludzi sposobem w jaki do nich mówi. Dzięki temu Twoja firma zdobędzie konsumentów / klientów
Dlaczego przygotowane przez Copywritera PJW komunikaty trafiają do odpowiednich odbiorców? Ponieważ wie jak dotrzeć do konkretnych grup docelowych. Umie kierować odpowiednie przekazy do odpowiednich grup. Mówi wtedy ich własnym językiem. Jak to robi? Daje obietnicę / rozwija wizję i stara się zaspokoić ich potrzeby ( każda szanująca się marka oprócz dania obietnicy, musi dotrzymać tej obietnicy ). Interesuje się nieomal wszystkim i pielęgnuję świeżość spojrzenia oraz ogladania sprawy z każdej strony ( abstrakt i konkret ). Potrafi w błyskotliwy, jasny i zrozumiały sposób przelewać myśli na papier. Tworzy interesujące, oryginalne i przejrzyste przekazy.
To, jak mowi, porusza ludzi, dlatego jego praca dostarcza firmom klientów.
Dowiesz się więcej jak wynajmniesz lub zatrudnisz Copywritera PJW. Przekonaj się sam.
CZAS NA ZYSK: Zatrudnij lub wynamij Profesjonalnego Copywritera PJW.
Kreatywny i solidny. Profesjonalny Copywriter PJW = usługi najwyższej jakości, 100% zaangażowania
Zawsze właściwa interpretacja brief’a. Zawsze solidne podejście do zlecenia. Za każdym razem świeże pomysły. Za każdym razem rezultaty.
100% zaangażwoania. Profesjonalny Copywriter PJW.